Finansowe podsumowanie maja 2021...

 cześć i czołem! no ładnie! lipiec na ramieniu a ja nie nadążam. Życie pędzi! Nich ktoś zatrzyma wreszcie świat- ja wysiadam! Masa spraw na głowie.

Nie przedluzając przechodzę plynnie do finansowego podsumowanie miesiąca maja- w przyrodzie i w moim kajecie- nic bowiem nie ginie ;)


Prezentowane podsumowanie wydatków dotyczy budzetu kobitki po 30tce, mieszkającej  póki co nadal w domu rodzinnym, pracującej na etacie w korpo. Zawodowo- stale szukam nowych możliwości rozwoju i zarobkowania. Prywatnie- jestem szczesliwą narzeczoną a moim celem finansowym jest zbudowanie oszczednosci na poczet stabilnej przyszłości. W niedalekiej przyszłości planujemy ślub i niewielkie wesele, więc są to dla nas dodatkowe motywatory do ogarnięcia swoich finansów. Poza tym... budujemy dom, w którym  planujemy zamieszkać po ślubie :).



Jedzenie domowe i rachunki: 500 PLN. To co zwykle.

Transport: 707 PLN. Sporo jak na tę kategorię i moje podejście do kwestii auta. Ogromną pulę z tych srodkow przeznaczylam na OC i NW. Na szczescie na rok spokoj.

Kosmetyki : 16 PLN. Pasta do zębow i 'fabaneria' w postaci lakieru do wlosow.

Odzież:408,50 PLN. Wracam do zlych nawyków i znowu szalenstwo zakupow odziezowych mnie pochlonelo. Zaczelam przygotowywać się do sezonu wakacyjnego, kupilam 2 plecaki- jeden typowo sportowy, drugi casualowy, szpilki, marynarkę, torebkę. I  kilka drobiazgow z Mohito typu zegarek. Moze bez szalu, ale jakosc byla adekwatna do ceny.


Śmieci, przekąski, małe smaczki: 62 PLN. W związku z zamknięciem knajp zamowilam jakis fast-food do domu. Poza tym jakieś drobne przekąski.

Telefon: 15 PLN.

Rozrywka: 15,50 PLN. Z moim przyszłym malzonkiem wybraliśmy się na małą wycieczkę niedzielną, którą uprzyjemniliśmy goframi.

Fundusz wakacyjny: 100 PLN.

Zdrowie: 447 PLN. Czuję się jak emerytka. Ogromna pula mojego wynagrodzenia przeznaczona jest na leki, wizyty u lekarzy, abonamenty medyczne. Sypię się jak domki w Czeczenii...

Prezenty: 420 PLN.  Imieniny teściowej, Dzień Matki, Pierwsza Komunia Św. chrzesniaka mojego narzeczonego i zebrała sie niezła sumka. Ale nigdy nie żaluję pieniedzy przeznaczonych na sprawianie radości.

Inne:74,5 PLN. Tutaj zawieram wszystkie inne wydatki- uslugi pocztowe, datki, abonament filmowy itp.

Maj pochłonął 2765,5 PLN i był rekordowy pod względem wydatków. Część z nich dała sie przewidzieć, reszta niestety mnie zaskoczyła- jak zwykle niemile -jak to zwykle bywa w przypadku wydawania pieniędzy :D.

 Do rychlego przeczytania!

Komentarze

  1. U nas też czerwiec rekordowy, więc cóż, dobrze że się już skończył. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Finansowe podsumowanie stycznia 2022....

TANIE GOTOWANIE... czyli przepis na obwarzanki :)

TANIE GOTOWANIE, czyli o kuchni za kilka groszy...